- sjuk -

Usch.. Nu får min onda förkylning snart gå över!
Har varit sjuk i ca ett år nu. Snart ett år rättare sagt.
Men nu de två senaste månaderna har det varit som värst !
Eller, de två senaste veckorna har det varit otroligt jobbigt!
Usch, det rinner från näsan, nästan alltid snor men då och då är det blod också. OCH DET FORSAR!
Vaknade av att kudden var varm och blöt... Gissa vad det var man legat i ett tag, MITT BLOD!
Hahaha, ni skulle sett mig närjag kutade upp för att tvätta mitt ansikte...
Var helt TOTALT borta i skallen och sjukt yr, snubblade och ramlade på golvet två gånger på en hyfsat rak sträcka som är ca ... 7 meter .. HAHAHAHAHAHA.
Jaja, orkar inte prata om blod längre, tro det eller ej men jag har en ganska grov och töntig blodfobi !
NEJ VAD SÖT MIN KANIN ÄR JUST NU!!
Han gräver i sin matskål efter de godaste höstråna!
SÖT !!
Nu släppte jag honom lös i lägenheten, ni ska få en bild!
SÅ SÖÖÖT!! :D
Ursäkta, jag är galen !!
Det är på grund av mina mediciner!!
Jag har varit jätteyr hela dagen, kollat på alla mina mediciners bipacksedlar men det står inte "yrsel" på någon av dem.. Hahaha, en rolig sak..
Min hostmedicin har en sövande effekt så att man ska sova bättre, och min tablett (Rinexin) mot min luftvägskatarr innehåller typ koffein så man blir pigg av den. Haha, härlig kombination bara att hostmedicinen vinner över Rinexinet .. Annars skulle det vara ganska chill. I alla fall, när man har tagit min hostmedicin får man inte köra bil ! Hahaha, den är alltså ganska stark :P
Och igår tog jag min hostmedicin och sedan försökte jag hålla mig vaken.. hahah. Höll mig till klockan två :P
Ikväll ska jag se på bio med några pöjks. De bjöd med mig och det ska bli kul att se Saw 7 i 3D !! :D
Hejdå/Madeleine<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0