Jag är en tönt :D

I fredags var det fest hos mig ... Det var sjukt kul :D '
Axel Mohammar Och Amanda Toivonen/Enberg sov över hos mig!
Igår åkte jag hem till Alma för jag skulle sova hos henne. Vi hade det jättemysigt. Åt hamburgare och chokladpudding, vi drack cola och vi tog bilder på Alma :D
VI kollade på Illisionisten, en film. Den var bra. Dock var skivan dålig mot slutet så vi såg inte hela.
Sedan gick vi faktiskt och la oss så trötta som vi var. Lite tidigare hade vi hittat ett par skor Alma skulle köpa.
Så när vi vaknade åkte vi in till Fridhemplans Mixage och kollade där. Henne skor var tyvärr slut men jag föll för ett par kängor jag kommer att få om jag får VG på kemiprovet !
Vilket jag inte kommer att få... :(
Nu måste jag sluta skriva. Har två uppsatser som är försenade. Vi ses.
Puss och Kram <3
Hejdå / Madeleine <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0