MARS

Haah, idag kommer Isabella Wladis och Anna Lindmark hem till mig.
Vi ska klä ut oss och skrämma slag på Södermalm!
Det ska bli väldigt kul att träffa dem igen!
Vi har inte umgåtts utanför skolan på jättelänge.
Jag antar att jag har varit en väldigt dålig vän i år... Speciellt nu på höstterminen.
Eftersom jag träffade några kompisar en vecka innan lovets slut så har jag bara umgåtts med dem och så.
Men nu ska jag försöka ändra på det, jag ska träffa alla. Alla jag orkar vara med i alla fall.
Just nu sitter jag och pratar med lite vänner på skype och på facebook, jag lyssnar också på en 66 minuters lång låt.
Den heter For Lack Of A Better Name  med  Deadmau5.
Deadmau5 – For Lack Of A Better Name (Mixed Version)
Mix på många av deras låtar :)
HELT SÅLD PÅ DEN!
För tillfället har jag lyssnat 40 min av låten :)
Jag tänker somna till den inatt :P
Jaja.
Var inne på min kompis blogg igår och hittade massor av gamla bilder på mig från när jag hade lugg.
Här kommer dem, ska nog lägga upp alla ! :)
Det var det det!
Hejdå/Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0