Hej

Nu sitter jag hemma igen efter en lång och tröttsam skoldag.
Efter skolan idag gick jag, Alma, Amanda, Johannes och Myhre till Obsan och satt där ett tag.
Amanda behövde gå ganska tidigt tyvärr, men efter det gick vi andra hem till Niklas och våldgästade honom...
Vi hade just öppnat hans olåsta dörr när han kom upp med hissen...:P
Haha. Vi hade tydligen skrämt Lisa, hans syster, lite ! Haha. Kan förstå det. Niklas var dock sjuk så vi gick ganska snabbt för att inte störa honom.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!! Stackars alla i IDOL!!! JAG MÅR ILLA AV DERAS FELSTEG, BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!! Usch... hahaha. Fanta vad de gjorde bort sig.. OH MY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!
SHIT!! Det där var bara hemskt..
JAJA!! Haha. Dagen har rullat på, har just laddat hem "The good Girl"  :D
Idag fick jag reda på att det kommer en fransyska till mig på måndag som ska bo med mig i en vecka.
Jag kanske lär mig lite mer franska då! :D Nu ska jag lägga mig och kolla på filmen jag laddat ner.
Vi får ha det så bra! Haha, allihopa :P
Puss och Kram / Madeleine <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0