Hemma efter landet! :D

Nu är jag hemma igen. Jag är glad men ledsen :P
Landet var jättemysigt och jag skulle gärna stanna några dagar till men är det skolan så är det.
Jag gjorde egentligen ingenting där på landet. Tog hur många bilder som helst och packade ner studsmattan med min bror. Ganska mysigt med andra ord, efter det har jag sovit eftersom jag går på penicillin och det blir man väldigt trött av. Därför bör jag gå och lägga mig, men jag kommer inte orka gå upp i natt  för att ta en tablett... Jaja.
I morgonkväll kommer det en ung fransyska som ska bo hos mig den här veckan. Jag hoppas att jag kan lära mig lite franska på köpet och en ny vän :D
Hon heter Estelle och gillar hästar :)
Nu kommer lite bilder från igår.
Tyvärr är jag med på varje bild!
Morbror visar några handplockade kräftor
Hejdå / Madeleine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0