Tjolahopp tjolahej!

Hinner tyvärr inte skriva idag. Ska lägga mig och gosa i min nybäddade säng.
Har tagit världens härligaste dusch idag.
Jättemycket duschkräm och nyrakade ben och armhålor. Det är så himla mysigt! :D
Kommer sova riktigt bra i natt.
Och jag har också tagit en kopp kamomillte, så det blir extra gosigt.
Lite tidigare idag var jag hos tandhyegienisten för att kolla upp varför jag ofta har ont i tandköttet.
Det visade sig att det är för att jag ligger och gnisslar tänderna om nätterna då jag oftast är stressad.
Nu har vi beställt nattskena till mig och så. Den kommer 14 oktober.
"Längtar" .....
Har varit på ett möte angående hur jag skall göra med fransyskan jag skall ta hand om nästa vecka.
Ett informationsmöte alltså.
Nu skall jag sova.
Puss och Kram / Madeleine <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0